زراعت و اصلاح نباتات

از آنجایی که زراعت واصلاح نباتات یکی از گرایش های اساسی در علوم کشاورزی است؛اما در این وبلاگ اکثریت مطالب مربوط به علم زراعت می باشد.

زراعت و اصلاح نباتات

از آنجایی که زراعت واصلاح نباتات یکی از گرایش های اساسی در علوم کشاورزی است؛اما در این وبلاگ اکثریت مطالب مربوط به علم زراعت می باشد.

 

کسب و کار اینترنتی روز به روز داغ تر می شود. هر روز می شنویم که سایتهای جدیدی در حال راه اندازی هستند. هر روز شاهد سودهای بسیار زیادی در کسب و کارهای اینترنتی هستیم. میدانیم شما هم دوست دارید وارد این منبع درآمد هیجان انگیز بشوید تا بتوانید از طریق سود آن به تمام آرزوهای کوچک و بزرگ و خواسته های خودتان برسید. انشاءالله.


      

 

     ثبت نام در سایت WCX     

           

ارز دیجیتال



در سال 2015 هر یک بیت کوین معادل 0.01 دلار بود در حالیکه اکنون تقریبا معادل 7000 دلار میباشد(یعنی رشد 700000 برابری).شما میتوانید فقط با ثبت نام در این سایت 50 wcxt که فعلا ارزشی معادل 5 دلار دارد را به صورت رایگان دریافت کنید.ضمنا می توانید نسبت به پیش خرید آن در همین سایت اقدام کنید.

WCXT چیست ؟

شما به عنوان دارنده WCXT، از درآمد حاصله WCX سهیم هستید.

20% تمام درآمد حاصله بوسیله WCX به صورت خودکار به دارندگان WCXT می رسد، که مقدار آن به سهم هر دارنده از کل مقدار ژتون ها بستگی دارد.

WCX به عنوان سایت خرید و فروش ارز دیجیتالی (صرافی دیجیتالی) مقادیر زیادی از ارز های دیجیتالی را دریافت می کند که نشان می دهد پول به حساب دارندگان WCXT به وسیله ارز های دیجیتالی مختلفی پرداخت می شود. از این رو داشتن WCXT معادل داشتن درآمدی از ارز های دیجیتالی متنوع می باشد.

وجوه پرداختی به صورت ماهانه واریز می شود. برای دریافت وجه، شما می تواند WCXT هایتان را در کیف پول WCX تان داشته باشید یا بوسیله یک آدرس معتبر ERC20 می توانید به صورت کاملا ایمنی به کیف پول WCX تان متصل شوید.

درآمد ماهانه شما مساوی است با 20% درآمدی که به وسیله WCX در یک ماه گذشته بدست آمده است، ضربدر مقدار WCXT های شما د زمان پرداخت، تقسیم بر تعداد تمامی WCXT های موجود. تاریخ پرداخت برای هر سال در بخش پیشرفته سایت WCX در دسترس خواهد بود.

درآمد ماهانه = (20% درآمد ماه قبل WCX) ضربدر (تعداد ژتون های شما) تقسیم بر تعداد کل ژتون ها WCXT یک ژتون ERC20 بوده که روی Ethereum blockchain منتشر می شود.

زیرمجموعه گیری وجود دارد که با هر زیر مجموعه ۵۰ عدد WCX رایگان به شما داده می شود.
هر ارز دبیلیو سی ایکس به قیمت ۱۰ سنت هست ، با
sign up کردن و عضو شدن در لینک زیر ۵۰ عدد WCX رایگان به شما تعلق میگیرد . که در حدود ۵ دلار می شود.

چگونه با داشتن WCXT درآمد خواهم داشت؟

وجوه پرداختی به کیف پول WCX شما واریز می شود. شما در تمامی انواع ارز های دیجیتالی، پول بدست خواهید آورد، چون WCX از بسیاری از انواع ارز های دیجیتالی پول دریافت می کند.



ارز دیجیتال




موفق باشید.