زراعت و اصلاح نباتات

از آنجایی که زراعت واصلاح نباتات یکی از گرایش های اساسی در علوم کشاورزی است؛اما در این وبلاگ اکثریت مطالب مربوط به علم زراعت می باشد.

زراعت و اصلاح نباتات

از آنجایی که زراعت واصلاح نباتات یکی از گرایش های اساسی در علوم کشاورزی است؛اما در این وبلاگ اکثریت مطالب مربوط به علم زراعت می باشد.

دانلود نرم افزار اندروید گیاهان آپارتمانی

| يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ

گل اپارتمانی

 

شرایط نگهداری از گیاهان آپارتمانی :

آبیاری:
میزان آبیاری به عواملی از قبیل دما، جریان هوا، نوع خاک و اندازه گلدان بستگی دارد.
گلدان در زمستان (فصل استراحت)،زمانی که جریان هوا به آهستگی صورت میگیرد،زمانی که  خاک گلدان سنگین است؛ به آبیاری کمتری نیاز دارد.
درتابستان وبهار(فصل رشد)، جریان هوای سریع، خاک سبک، اندازه گلدان بزرگتر و تازه عوض شده باشد؛ به آبیاری بیشتری نیاز دارد.
بهترین زمان آبیاری گیاه زمانی است که خاک گلدان خشک باشد. تشخیص این خشکی با لمس خاک و قهوه ای روشن بودن رنگ خاک میسر است.
میزان آبیاری در هر نوبت آبیاری باید به حدی باشد که از سوراخ های کف گلدان آب بیرون بیاید در این لحظه آبیاری را متوقف می کنند.

در ضمن آبی که کف گلدان جمع میشود در اثر عمل آبشویی شامل عناصر حیاتی رشد مثل؛ازت فسفر و پتاس و گوگرد و ... می باشد که باید و حتما دوباره به گدان برگردد.

گل اپارتمانی2

گل اپارتمانی 3

 

 

دریافت نرم افزار

 حجم: 2.15 مگابایت

 

 

 

 

 



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">